6 de nov. 2010

Banda sonora de Bernat

Una possible banda sonora per al llibre Bernat un científic enamorat, podria ser aquesta: The Power of love, que també va ser banda sonora de les pel·lícules del retorn al futur. Ahir al Museu d'Alzira vaig fer una mena d'animació a la lectura d'aquest llibre amb la col·laboració d'una colla de gent estupenda de Tous, La Pobla i Senyera. Gràcies a tots i a totes els que ahir vau tindre la paciència d'aguantar les meues guilladures. Per a mi va ser un plaer, m'haguera agradat, però, poder-vos dedicar una mica més de temps en la signatura dels llibres.

2 comentaris:

Joana ha dit...

Tot va resultar perfecte, no hi havia quasi temps, haviíem de visitar l'expo de "Les formes", però tot i això els xiquets no es volien perdre la signatura del llibre. A mi em va saber greu veure que els xiquets no et deixaven respirar, però per a ells obtenir la signatura era molt important.
La cançoneta era molt divertida. Imagine que algú reportarà l'acte al blog. M'agrada que de tant en tant el post el facen ells.

Que continues endavant amb la creació literària i qua això no supose deixar a banda les teues grilladures-

Sens ha dit...

Buscant escriptors de Castelló per la xarxa, m'he trobat amb el teu bloc.
I no imagines la sorpresa i, al mateix temps, alegría que m'ha donat descobrir que som del mateix poble, Albocàsser.

La intenció de buscar escriptors de Castelló era per a intercanviar enllaços, ja que tinc una web en la que deixe el que jo mateix escric o, millor dit, intente escriure.

La meva pàgina és la següent: www.misrelatos.es

Escric en castellà, supose que perquè d'aquesta manera més gent pot arribar a llegir-me, però m'agradaría fer-ho també en la nostra llengua, i algún día així serà.

Si hem fas una visita, podràs veure que el teu bloc ja forma part de la secció d'Enllaços i, si et va bé, m'encantaría rebre l'opinió d'algú que escriu i, a més, comparteix arrels.

Salutacions, i un abraç des d'Albocàsser!