28 de set. 2010

Un nou llibre


Avui ha arribat a les meues mans un llibre nou que m'han publicat: "Al punt de mira". Núria Sendra, l'editora, s'ha desplaçat expressament fins a l'estació de València per lliurar-me'l. Li estic molt agraït perquè no podia esperar que arribara el correu amb el paquet de llibres a ma casa. Tenia massa ganes de tocar-lo, ja. La portada de Miquel Mollà ha quedat molt atractiva, molt encertada amb el contingut de l'interior.
L'he obert a la mateixa estació i l'he olorat. I m'ha agradat molt. Fa bona olor també. La veritat és que els llibres de l'editorial Bullent tenen una flaire especial. No sé si és perquè el primer llibre que vaig veure publicat va ser amb ells, però... fan una olor especial. Jo no sabria dir a què, però li l'he donat a olorar a la meua filla i diu que fa olor de muntanya, una mica d'espígol i alguna altra herba que no m'ha sabut dir quina és.
Bona olor, ja us ho ho he dit. El que em resulta curiós és que justament aquest llibre faça olor de muntanya i d'espígol, perquè és una de les històries més urbanes que he escrit. Una novel·la fosca, gairebé negra, amb un assassinat escabrós i una advocada molt mal parlada i una mica neuròtica. Estic molt content d'aquesta història i del to narratiu que li he donat (com que les meues avies han faltat les dues i no ho poden dir, doncs, ho dic jo mateix, au!), espere que us agrade tant com a mi. Si voleu tastar-la un poc ho podeu fer ací.

5 comentaris:

toni ha dit...

FELICITATS...pel nou xiquet...un saludament des de Moncofa...

Pep Castellano ha dit...

gràcies Toni.
Una abraçada

Bullent ha dit...

La propera vegada te'l duguem amb un somriure més gran ;-)

Francesc J. López ha dit...

Ara que l'he tastada un poc, hauré d'espavilar-me per trobar-la i fer-me un bon soparot de lletres que fan relat i història.
Felicitats!

Shaudin Melgar-Foraster ha dit...

Després de llegir el teu post m’he quedat encuriosida. Acabo d’olorar el llibre que em va publicar Bullent. L’he ensumat bé. No fa gens de mala olor (com de vegades fan alguns llibres), però tampoc bona olor. Absolutament inodor. És clar que és del 2008 i potser l’olor s’ha esbravat, però molt em sembla que a tu t’han fet un tractament especial. Doncs els altres autors de Bullent ens haurem de queixar i demanar llibres amb olor de muntanyes i espigol. Ara mateix li diré a la Núria que no pot ser que em publiquin llibres inodors.
Enhorabona per la noveŀla!
Shaudin