6 de nov. 2009

Premi Vicent Silvestre

Estic entusiasmat! Tan alegre que no ho sé dir. Es veu que he guanyat el premi Vicent Silvestre, l'infantil dels Ciutat d'Alzira, així que estic més content que una cadernera en un card, que un gat amb dues rates, que la reina de les festes el dia de la proclamació, que un golut(llépol) en una fàbrica de caramels!
El llibre es titularà, pam dalt, pam baix: “Bernat, un científic enamorat” i el publicarà Bromera. Jo he volgut fer una història senzilla, actual i divertida, sense pretensions. Els que vulguen filar prim trobaran estratègies per millorar en habilitats socials, potser diran que amaga un exercici de reflexió sobre el valor de l'amistat, una crítica a la superficialitat del món de la publicitat i no sé quantes coses més sobre la societat que ens envolta. Tanmateix, jo crec que només és una història entretinguda d'amor contada amb humor.
Al Juvenil ha quedat finalista l'amic Joan Pla i guanyadora Maria Carme Roca.
En parlen del tema ací.
Moltes gràcies a les membres i als membres del jurat. Gràcies, de tot cor!

9 comentaris:

Francesc Mompó ha dit...

L'enhorabona company. Fes-la extensiva a Pla. Ens veurem la nit del lliurament perquè hi anirem al sopar. He de parlar amb tu sobre una xerrada.
Una abraçada
Salut i Terra

esperança ha dit...

enhorabona!!!!!!!! :-)

Aurora ha dit...

Enhorabona Pep!
M'alegro molt!

El llibre de Janxa m'ha agradat molt, i l'altre dia me vaig comprar el de Carmina, la pingüina que ve de l'Argentina, i també m'ha encantat!

Mercè ha dit...

ENHORABONA!!!
M'encantarà felicitar-te en persona divendres pròxim en el lliurament dels Premis.
Una abraçada.

Francesc ha dit...

Pep, ja m'has contagiat eixa alegria que tens. Vindre de visita i rebre notícies com la que hui ens deixes fa molt de goig. Moltes felicitats!
Que en gaudesques del premi amb la resta de la família; els amics ja estem molt pagats de conéixer la notícia però, quan vulgues, estem disposats a compartir un pastís i una copeta de cava.
No hi seré a Alzira perquè tinc altres obligacions, però faré una menció o pensamnet a les hores que et faran contar alguna història.
Una abraçada.

Pep Castellano ha dit...

Moltes gràcies a totes i a tots.
Gràcies amigues i amics. Ja ho anirem celebrant,
Una abraçada

Darabuc ha dit...

Felicitats i sort amb el llibre!

Joan Pla ha dit...

Ja saps que t'he felicitat personalment abans que ningú, perquè abans, i que siga un secret, ja ho sabia jo... Però, perquè no es pense que no t'he felicitat, ho faig públic i ben palés

Bullent ha dit...

Felicitats!
Saps que la gallina per fi té companyia a Cavallet? Molt ben acompanayda, ha quedat un llibre molt i molt bonic.