22 de nov. 2008

LLibreries culturals

Hi ha llibreries que fan alguna cosa més que vendre llibres. És el cas de la llibreria amiga Babel de Castelló. Jja ho sabeu que nosaltres fem moltes coses allí, sempre ens acullen amb més amabilitat que ens mereixem. Doncs, ahir a la vesprada, la CEGAL, li va lliurar simbòlicament a la llibreria Babel el premi a la millor llibreria cultural de l'any 1999. Coses de la vida, han hagut de passar quasi deu anys per a que obtingueren el guardó públicament, i a sa casa, com és costum fer-ho cada any. Va ser un acte entranyable, fins i tot històric, per al món del llibre de Castelló. I jo vaig tenir la sort de participar. Pere, el gerent de Babel em va convidar i jo en vaig fer una de les meues. Em vaig preparar un monòleg per a l'ocasió fent-me passar per llibre de la prestatgeria de les ofertes. Val a dir que estava bastant nerviós i que no m'ho vaig poder aprendre de memòria, per la qual cosa vaig haver d'anar mirant, de tant en tant, a la xulla, però no estic descontent de com va quedar la cosa. Una altra experiència, mira.

1 comentari:

Anònim ha dit...

No sóc de Castelló, però conec la llibreria Babel, ja que el meu pare m'ha dut unes quantes vegades.
És una llibreria com hi ha poques ja que a més de trobar llibres et pots trobar amb autors com Pep Castellano, Vicent Usó, V. Pallarés, Joan Andrés etc., que sovint van per allí.
Bernat