23 de jul. 2008

Una lectora i un mica de vanitat


M'ha arribat una carta de Pilar, una lectora. Diu que li han agradat uns contes que m'ha publicat Brosquil edicions. No cal dir com m'he ficat de content. Supose que el Narcís que duc amagat a l'interior, de tant en tant surt a mirar-se a l'espill i... Al meu ego li agrada això, la veritat.
Pilar m'ha pujat l'autoestima. El recull que ha llegit el vaig titular: "Dotze contes i mig", i jo també estic content del resultat. A més, vaig tenir la sort de guanyar el premi Josep Pascual i Tirado, un premi emblemàtic, si més no per a mi.
Em diu la lectora: "Té una lectura amena i m'ho he passat bé. En especial m'han agradat els contes L'home que li faltava el do de la paraula, Volia dur el seu anell penjat al coll, El xip del baló de futbol, L'any sabàtic i De plasma és". Gràcies Pilar. Jo coincidisc amb tu. Potser no ho hauria de dir però a mi també són els que més m'agraden del recull.