3 d’abr. 2009

Salut, festa i bones lectures


Aquest diumenge, si esteu per Castelló i no teniu res millor a fer, jo us aconselle que us passeu pel Parc Ribalta. Sempre és un parc bonic per passejar-lo, de veritat.
De fet, quan era menut i em baixaven a Castelló per alguna cosa, no volia tornar al poble si abans no hi passàvem. Recorde els viatges a Castelló amb dos rituals que es feien necessaris: la compra d'un TBO i donar de menjar els ànecs de l'estany del Parc. Així, des de ben menut, la lectura i el Parc Ribalta de Castelló, per a mi sempre han estat lligats. I he de reconèixer que de gran, he sovintejat l'ombra dels seus arbres i m'hi he empassat novel·les senceres o, fins i tot, temaris d'oposicions. S'hi està tan fresquet a l'estiu!
I ara resulta que la Festa per la llengua d'enguany de les nostres comarques s'hi fa allí. Quin goig!
Us recomane que us passeu, perquè la festa s'ho val i l'entorn també. I enguany, ja ho sabeu, les trobades estan dedicades al vici de llegir, així que...
Si us passeu, podreu gaudir d'un munt d'actuacions, d'una pila de bons tallers i, a banda, si us ve de gust, Joan Pla i jo mateix hi serem a la parada de l'Associació d'Escriptors per xarrar amb vosaltres, o per signar-vos llibres, o pel que siga.
I també hi ha paella i cinquanta coses més.
Jo crec que és una manera molt bonica de passar un matí de diumenge, si més no, per a mi.
Salut, festa i bones lectures.




Nota: La il.lustració és de Canto Nieto