7 d’abr. 2009

Premis Vicent Marçà

Avui es fa el lliurament de la quarta edició dels premis de Narrativa Escolar Vicent Marçà. Han participat 31 centres de la ciutat de Castelló, s'hi han presentat 560 xiquets i xiquetes. 560 joves escriptors que han decidit fer-ho en la nostra llengua. Molts d'ells veuran, gràcies a aquest premi, la seua primera obra publicada, i per una editorial de veritat: l'editorial Bromera.
En l'acte de lliurament, l'escriptor Vicent Pallarés farà esment de la figura de l'escriptor Vicent Marçà, el grup de teatre “L'enfilat” representarà: “46 contes i un gelat”, també podrem fruir amb l'actuació musical del grup instrumental del CEIP Herrero. I més coses!
Tot serà a les 19'30 hortes al Teatre Principal de Castelló.
Vicent, on siga, estarà content.

8 comentaris:

Eva ha dit...

Jo em dic Eva Torres Martínez. Se que no em coneixeras pero vull escriure per a que tu lliges. Et conte que soc una de les trenta guanyadores de les edicions de premis de vicent marça. Aquest 29 de Març de 2012 si tu vas al teatre de Caselló em veuras. Trobe a faltar a Vicent Marça pero soc bona i o aguante. Petons se una de les guanyadores d'aquesta edicio.EVA TORRES MARTÍNEZ amb 11 anys.

Eva ha dit...

Soc Eva una altra vegada per dirte que per favor em tornes el comentar.
Gracies

Pep Castellano ha dit...

Hola Eva,
Estic encantat que hages estat seleccionada. És molt emocionant veure el teu conte publicat en un llibre, ja ho veuràs. Si em veus pel teatre no deixes de saludar-me que jo sóc molt despistat. Gràcies a persones com tu, que participeu en el premi, la memòria de Vicent Marçà continua present entre tots.
Una salutació cordial i animada

Eva ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Eva ha dit...

He eliminat el anterior missatge perque tenie coses malament.
La meua mare es mestra de l'escola CEIP EL PINAR ( la meua escola )
Gracies per retornarme el missatge, ets molt amable. Et done l'enorabona pel teu llibre anoment "Bernat,Un Cientific Enamorat". Es molt bonic a mi magrada molt i menganxa en la lectura i encara que a mi no magrada massa llegir sols si els llibres son bons i divertits. Et vore el 25 de Març pel teatre, intentare saludarte.
Una salutacio de Eva.
( la meua casa esta molt prop de la teua )

Eva ha dit...

Espere que em retornes el missatge estic molt contenta de que una persona com tu em retorne un comentari. Gracies

Pep Castellano ha dit...

Eva,
M'alegre que t'haja agradat: Bernat, un científic enamorat.
Jo m'ho vaig passar molt bé mentre l'escrivia.
Una salutació cordial i animada

Eva ha dit...

La meua germana s'ha llegit un llibre teu que es titula "Mar de Fons" i m'ha dit que li agrada molt. Quan acabe un llibre que m'estic llegint em llegire "Mar de Fons".Saps visc en la teua urbanitzacio anomenada "Puertas del Pinar". Una salutacio agradable i un peto. EVA