3 de jul. 2009

Bona olor de llibre



Avui estic d'enhorabona.
Han arribat a les meues mans els exemplars que m'ha fet arribar l'editorial de la meua darrera novel·la El causant.

Tinc el costum d'olorar els llibres, alguns ja ho sabeu. El causant fa molt bona olor. I la gent de Perifèric edicions cuiden tant els detalls que ha quedat fantàstic, Estic molt content del resultat. La coberta ja la veieu a la imatge i a la part de darrere podeu llegir aquest text:
“Marta, una jove de quinze anys, descobreix un caixó de fusta a l'andana de sa casa amb una nota que li crida l'atenció: "El causant és Ernest Cucala". Amb aquella troballa hereta un secret que només pot compartir amb sa mare, i una dèria malaltissa per descobrir el responsable d'una mort, tan injusta com miler d'altres. Farà tots els possibles per recuperar la memòria que alguns han volgut silenciar, i ho farà sense deixar de renunciar a l'amor.”

Per si voleu tastar una mica del llibre i saber com va la cosa podeu fer-ho ací

5 comentaris:

Premis Maig Memorial Pasqual Batalla ha dit...

Enhorabona al causant del Causant. Ja el llegirem, Pep.

Francesc Mompó ha dit...

L'enhorabona, Pep. Sempre serà un plaer continuar llegint-te.

Francesc ha dit...

Pep,sí que fa bona olereta, sí. Fins ací m'arriba i tot! O serà que tinc als amaics de Perifèric tan a la voreta meua?
Moltes felicitats.

Salvador Macip ha dit...

Moltes felicitats! Després de llegir les primeres pàgines m'agradaria continuar... l'hauré d'anar a cercar!

Jesús M. Tibau ha dit...

felicitats. Quin moment mé sinoblidable, aquest del primer contacte físic amb el llibre