4 de nov. 2010

Bernat visita Alzira


Demà, divendres 5 d'octubre, me'n vaig a la ciutat d'Alzira amb Bernat, un científic enamorat. És una animació lectora que han organitzat dins dels actes dels Premis Ciutat d'Alzira d'enguany. Hi vindrà gent de Tous, de Senyera, de La Pobla..., i potser de més llocs. Estic molt il·lusionat preparant coses per a fer una animació divertida. L'única cosa que no m'acaba de fer és que demà Canto no em pot acompanyar i a mi m'agrada molt treballar amb ella, però, tot i això, m'està ajudant tant amb els preparatius i m'ha transmés tant d'entusiasme, que és com si hi vinguera, també.
No m'agrada desitjar que passe el temps, perquè passa; però tinc ganes que siga demà, la veritat.

6 comentaris:

Joana ha dit...

Nosaltres també en tenim moltes. Els xiquets no paren de preguntar com serà, i no volen anar-se'n sense que els dediques el llibre, així que prepara't per a signar!!!

estela ha dit...

Molt ben dit Joana , tots els de la clase tingem unes ganes increibre de que siga el divendres.
El llibre "Bernat un cientific enañorat " jo me la llegit ,i trobe que es un llibre interesant i a la vegada entretingut.

rosana ha dit...

Segur que et va molt bé demà, un abracet i que ho disfrutes!

Pep Castellano ha dit...

Gràcies Joana, Estela i Rosana, a punt estic d'agafar el tren, amb entusiasme.
Una abraçada

nunca dejes de pensar ha dit...

jo no se vosaltres pero ami m´ha agradat moltissim la presentació de literatura jubenil i infantil
sobretot els tucs de magia i no faltava mes les cançons de Bernat i de la formigeta oh quina felicitat tindre una barqueta a lqa vora de la mar!!! i encara no faltava mes.

LES DEDICACIONS!!!!!! EL QUE MES M´HA AGRADAT.
Adeu.

Ximo Martorell ha dit...

Quina sort he tingut de coneixert,
m´ha agradat molt el llibre de"Bernat
un cientific enamorat"el vaig llegir
en un plis-plas tinc moltes ganes de tornar a voret,a vore si fas alguna
visita al col·legi, els al·lumnes de
5ºi 6º estariem molt contents.
Una abraçada i moltes gracies per signar en el meu llibre.