8 de febr. 2010

No sé què em passa...


Vaig llegint els blocs amics i, com més ho faig, més me n'adone que expliquen tan bé les coses que no em cal dir-les a mi. I, com més deixe passar el temps sense dir res, més poca importància tenen les coses que haguera volgut dir i ja no diré.
No sé què em passa..., fa un mes que no escric res al bloc, però tant m'hi fa. Supose que els ametlers no deixaran de florir per això, no?
Per cert, parlant de florir, avui em lliuren un nou llibre.
Ja us contaré si fa bona olor o no.

2 comentaris:

Premis Maig Memorial Pasqual Batalla ha dit...

Segur que fa molt bona olor. I també molt bona pinta. Enhorabona.

Mercè ha dit...

No serà de veres açò que dius.
No conec massa gent que conte històries amb la gràcia amb què ho fas tu. De vegades un temps de silenci sempre ens va bé.
Per cert, l'enhorabona!
Molts petonets.